La Llibreria Bambú ha reunit diversos autores i autors de literatura infantil i juvenil per signar els seus llibres més famosos a la plaça Vella durant dos dies per Sant Jordi. El dissabte 23 durant tot el dia vindran diversos autors i autores del panorama infantil literari.
El dia de Sant Jordi doneu la benvinguda aquest llibre que sortirà a la venda en aquesta data tan especial. L’autora del llibre Montse Freixa amb la il·lustradora Rat Soriano signaran Aquest drac no fa por. Heu vist mai un drac? Sabeu com tenen els ulls? Verds, grocs o blaus? Sabeu de quin color són? El Martí sí que ho sap, perquè en té un d’amagat al pati de casa seva. El que no sap és dir-li al seu amic Jan si aquest drac fa por, o que aquest drac no fa por.
Els autors del llibre Jo, Chloe Noemí Prous Gómez i Josep Santaulària faran a la parada una presentació i un taller molt especial. Amb l’objectiu de demostrar les diferents realitats que tothom veu els assistents faran un dibuix i Josep Santaulària l’interpretarà. La Chloe és una nena que té un sentiment de tristor arran de la separació dels seus pares. És la nit de Sant Joan i no té clar què sent ni com poder gaudir de la festa en aquest context. Què passarà?
L’autora Cristina Olivares signarà el seu llibre Amor pel mar. Aquest conte va sobre el mar. La protagonista, una nena que es diu Mar i el seu avi Niord tenen ànima de mar. Part de la felicitat que senten li deuen a l’aigua, a les platges i als éssers marins. Part dels beneficis de la venda d’aquest conte, van destinats a l’Associació Animal Latitude, una entitat que vetlla per la fauna i el medi ambient.
Les autores del llibre Estel Baldó i Mar Cerezuela vindran a signar aquest divertidíssim llibre La pilosa, el pelat i el punxegut de l’editorial Barcanova. Tres històries sorprenents on aprendreu, amb els infants, a resoldre, amb paciència, imaginació i complicitat, petits problemes i entrebancs. Què passa quan plou? Què fer si, quan me’n vaig a dormir, no em ve la son? I si he perdut un amic? Acompanyeu la Pilosa, el Pelat i el Punxegut a viure unes aventures plenes d’humor.
L’autora Mònica Llamas dels llibres En Teodoro i l’arbre dels llibres i El món de la Bruna signarà els seus àlbums il·lustrats. En Teodoro és una història on vol servir d’inspiració per aquells infants que comencen a llegir, vol transmetre l’amor pels llibres. I la Bruna neix d’una història real, una història sobre l’assetjament escolar a una edat primerenca.
L’autora del conte, Míriam Armengol Garcia, juntament amb la seva filla Carla, signaran el seu àlbum il·lustrat La Carlota no vol ser una princesa.
És un conte carregat de màgia, valors i imaginació on la protagonista viatja pel món coneixent diferents professions per descobrir què pot ser quan sigui gran. La finalitat del conte és que els nens i les nenes aprofitin la infantesa al màxim i saber que poden arribar a ser allò que vulguin ser. Aquest llibre tracta de la Perseverança: la lluita d’aconseguir allò que un vol.