Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Portes obertes al Museu Tèxtil de Terrassa i passejada modernista

DIA
Diumenge, 8 de maig

HORA
10.00 - 14.00

LLOC
Centre de Documentació i Museu Tèxtil

EDATS RECOMANADES:
5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

PREU
Activitat gratuïta sense inscripció prèvia

ORGANITZADOR
Centre de Documentació i Museu Tèxtil

CORREU ELECTRÒNIC
info@cdmt.es

El Museu Tèxtil de Terrassa obre les seves portes durant la Fira Modernista de Terrassa on hi podreu descobrir tot el que s’hi fa al centre de moda més famós de la ciutat i Catalunya.

Primerament, podreu visitar de forma comentada l’espai Temps Moderns on s’hi troba l’exposició ‘Un museu, mil trames’ (11:00 i 13:00). La mostra presenta l’evolució del museu a través de les peces “estrella” que conversen, aquelles de major valor i rellevància. Amb peces de teixits històrics (alguns mil·lenaris), vestits amb accessoris a maniquins fets a mida que narren la història de la moda i els teixits. Tindreu l’oportunitat de veure una varietat extensa de mostraris tèxtils joies del patrimoni industrial català.

Després, podreu fer una ullada al taller de restauració tèxtil (11:00 i 12:00) amb peces modernistes per descobrir com s’hi treballa amb una visita comentada i més tard, a les 11:30 serà la Passejada Modernista a la mateixa porta del Museu.