Antics alumnes de l’Escola Pia de Terrassa seran els protagonistes, aquest curs, del cicle de conferències Converses amb… que aquest centre educatiu desenvolupa des de fa uns anys amb temes relacionats amb l’educació i la criança tant entre les famílies de l’escola com de tota la ciutat. “És una iniciativa que té com a objectiu el creixement personal com a mares i pares, i com a educadors i educadores”, expliquen els seus responsables.
En principi, s’han previst quatre conferències des d’ara i fins el mes d’abril de 2023. Es tracta de “proporcionar una conversa oberta i conjunta amb el grup per obrir la reflexió”. El programa previst inclou, com a ponents, persones del món educatiu, de la psicologia, de la pediatria, de la música que s’aniran anunciant oportunament.
Primera conferència
La primera conferencia la protagonitzarà Noemi Prous, escriptora i periodista, que oferirà un taller emocional per a infants i famílies titulat Viatja amb la Chloe i els seus amics. L’activitat es portarà a terme el divendres 7 d’octubre (17.30). En aquesta activitat, a través del conte infantil Jo, Chloe, els participants aprendran veure com la nostra realitat no és l’única i faran dinàmiques amb l’objectiu de veure com ens col·loquem i ens sentim dins de la nostra família.
Noemi Prous és periodista i ha treballat en diferents mitjans de comunicació com RAC1, la Cadena Ser o TV3, on actualment és de redactora de Societat als Serveis Informatius. És antiga alumna de l’Escola Pia de Terrassa. Josep Santaulària, coautor del llibre Jo, chloe és psicòleg especialista en constel·lacions familiars i eneagrama.