La pista de gel de Terrassa tornarà a obrir-se aquest 2 de desembre i funcionarà fins al 8 de gener a la plaça Nova. Durant les festes de Nadal, aquesta instal·lació de 420 metres quadrats serà una de les principals atraccions per a totes les edats. L’any 2021, va ser una de les activitats més populars amb 12.545 usuaris que en van gaudir.
La pista es muntarà la última setmana de novembre i repetirà el format dels darrers anys: comptarà amb una zona amb carpes on s’ubicarà la venda d’entrades, l’àrea de patins i els serveis complementaris. Hi podran patinar fins a un màxim de 80 patinadors i patinadores al mateix temps. Comptarà amb llum i so i un servei de monitoratge que s’encarregarà de la venda de tiquets, de la gestió del material i oferirà ajuda als usuaris i les usuàries.
El preu del tiquet serà de 6 euros per 30 minuts de patinatge, patins i casc, en el cas que sigui necessari i hi haurà entrades amb descompte a 4 euros, que només es podran utilitzar, segons horaris de la pista, tots els dies excepte els dissabtes, diumenges i festius.
Cada dia, s’establirà un franja horària de dues hores, sense música, com a mesura inclusiva que permeti integrar a la festa els adults i infants amb trastorns de l‘espectre autista o amb dificultats per gestionar els ambients sorollosos.
L’horari de la pista de gel serà:
- A partir del 2 de desembre, de dilluns a dijous de 17.00 a 21.00
- Divendres, caps de setmana i festius d’11.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00.
- Els dies 25 i 26 de desembre i 6 de gener, de 17.00 a 21.00.
- Escoles, entitats de capacitats diverses i entitats de lleure podran gaudir d’entrades gratuïtes amb cita prèvia, fins a exhaurir existències.