- Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sessió de contes simultània a les biblioteques
Després de dos anys de pandèmia, torna la Fira de Contes de Terrassa Enfila’T de forma presencial amb un gran ventall de contes que us esperen per ser escoltats i imaginats. Esteu preparats? Enguany, aquesta edició es realitzarà el divendres 18 de març a la mateixa hora simultàniament a sis biblioteques de Terrassa amb diferents autors, però els mateixos contes.
El primer de tots serà el conte tradicional de La Caputxeta Vermella i el Llop.
Com queda la distribució?
- Biblioteca Central de Terrassa (Passeig de les Lletres, 1): l’expert rondallaire Cesc Serrat i el tècnic de biblioteca Germinal Prat.
- Biblioteca Districte 2 (c/Sant Cosme, 157): L’experta contacontes Susagna Aróztegui.
- Biblioteca Districte 3 (c/Germà Joaquim, 66): Els veterans narradors Joan Gràcia i Jaume Valls.
- Biblioteca del Districte 4 (c/Infant Martí, 183): Les integrants de l’Associació Vet Aquí Que Montse Freixa i Montse Maldonado.
- Biblioteca del Districte 5 (c/Jocs Olímpics, 7: la narradora Sílvia C. Escobar i el pallasso Agustí Planas
- Biblioteca del Districte 6 (Rambla de Francesc Macià, 193): Les autores de contes Asja Schalekamp i Marta Martí
Related Esdeveniments
El Petit Terrassa no organitza les activitats incloses a la seva agenda, només les agrupa a partir de diverses fonts. La inclusió de les activitats a l’agenda no en garanteix la seva realització, que depèn dels organitzadors. Igualment, aquests poden variar les condicions de realització (inscripció, edats, etcètera) sense que necessàriament aquests canvis es vegin reflectits a l’agenda del Petit Terrassa.


